Alte bancuri…

    Un batran de 90 de ani ii spune doctorului sau:
    – Nu m-am simtit niciodata atat de bine. Am o mireasa de 18 ani cu care voi avea un copil.. Ce ziceti de asta?
    Doctorul se gandeste un minut si apoi spune:
    – Am un prieten mai in varsta care este vanator si nu lipseste de la nici un sezon. Intr-o zi cand se cam grabea a luat umbrela in loc sa ia pusca. Cand a ajuns in padure, a vazut un iepure care statea langa un rau. Si-a ridicat umbrela, a facut ‘bang’ si iepurele a cazut mort…Ce zici de asta?
    Batranul raspunde:
    – Eu as zice ca altcineva i-a omorat iepurele.
    Doctorul:
    – Exact!

    =================================================================================================

Ioane, am doua vesti proaste, cum sa ti le zic?

– Combina-le!

– Nevasta-ta ne inseala!
===========================================================================================================================

Viata e trista, in schimb salariul e hazliu.

==========================================================================================================================

 

Un tip bea intr-un bar si se adreseaza femeii de la masa alaturata:
– Beam din berea mea si ma gandeam.. Sa mai beau un rand sau te plac
si-asa?

 

 

Si un banc de sezon tare….

Daca intalnesti o femeie frumoasa,cu ochi stralucitori, buze umede si care freamata din tot corpul…

las-o in pace.
Are gripa !!!!!

~ de achimmihai pe Noiembrie 18, 2009.

Lasă un răspuns

 
